BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

RABU 23/02/2011

DEMAM


Keadaan kesihatanku masih tidak lagi baik. Aku bukan sahaja demam malahan batuk dan selesema. Aku mengajak Agai untuk menemani aku ke Pusat Kesihatan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Setelah aku berjumpa dengan doktor, aku bergerak menuju ke kaunter lima, iaitu kaunter untuk mengambil ubat. Pekerja yang bertugas di kaunter lima sangat ramah orangnya. Dia menerangkan dengan teliti mengenai dos pengambilan ubat walaupun terdapat arahan mengenai dos ubat yang perlu diambil oleh aku pada sampul ubat itu.


Komen/ Cadangan:

Kita seharusnya sentiasa bersikap ramah sewaktu berurusan dengan orang awam tanpa mengira umur, bangsa atau pangkat. Layanan yang mesra menyebabkan orang ramai suka berurusan untuk mendapatkan sesuatu perkhidmatan atau barangan.




Pusat Kesihatan UPSI

0 comments: