BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

SELASA 22/02/2011

TERIMA KASIH

Aku telah berjanji dengan Puan Rosmawati untuk menemuinya di Sekolah Menengah Kebangsaan Methodist pada pukul 3.00 petang untuk berbincang mengenai pengajaran makro yang akan dilakukan oleh aku dan rakan-rakan di sekolah tersebut. Cuaca pada hari ini panas terik dan dalam keadaan aku yang demam menyukarkan aku untuk berjalan kaki ke sekolah tersebut. Lantas aku meminta pertolongan daripada Rasyid untuk menggunakan motosikalnya.


Komen/ Cadangan:

Aku berterima kasih kepada Rasyid kerana sudi meminjamkan motosikalnya kepadaku memandangkan keadaan kesihatanku yang kurang sihat. Selain itu, aku bersyukur kerana Puan Rosmawati sanggup membantu aku dan rakan-rakan untuk melakukan pengajaran makro di sekolah tersebut. Amalan tolong-menolong merupakan amalan yang mulia. Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing.










0 comments: